Ještě než začne opravdové jaro, přichází klenotnická značka Pandora s novou jarní kolekcí. Najdete v ní všechny symboly tohoto ročního období, od vlaštovek přes berušky až po rozkvetlé macešky. Kromě řetízků a náušnic nechybí ani přívěsky, kterými lze obohatit ikonický variabilní náramek Moments.
Klenotnická značka Pandora si během své třicetileté existence dokázala získat srdce zákazníků po celém světě. Na počátku byl dánský zlatník Per Enevoldsen a jeho tehdejší žena Winnie. Inspiraci nalezli na svých zahraničních cestách, konkrétně v exotickém Thajsku. V roce 1982 otevřeli v Kodani svůj první obchod, v němž Enevoldsenovi prodávali šperky dovezené právě z Thajska. O pár let později Per Enevoldsen najal vlastní designery a zahájil výrobu šperků v Thajsku, kde společnost sídlí dodnes.
Přelomové rozhodnutí, které předznamenalo celosvětový úspěch Pandory, přišlo začátkem milénia. Kolekce Moments a s ní přizpůsobitelný náramek s korálky, které si zákazníci mohli poskládat dle svého uvážení, udělala z Pandory třetí největší šperkařskou firmu na světě (po Cartierovi a Tiffany & Co.). Vlastní, nevšední šperk jeho nositeli při každém pohledu připomene okamžiky, které jednotlivé přívěsky symbolizují. Vedle svého nejprodávanějšího produktu obsahuje portfolio Pandory také prsteny, řetízky, náušnice a další náramky. Značka také pravidelně uvádí na trh nové kolekce a limitované edice, například ve spolupráci s Marvelem.
Jarní kolekce 2023 dokáže upoutat nejednu milovnici krásných klenotů. Nový design nese odkaz na probouzející se přírodu s příslibem nadějných zítřků. Také se zrodil nový, inovativně řešený řetízkový náramek s plochým zapínáním ve tvaru srdce. Ten tvoří plátno pro nové zážitky, jež mohou symbolizovat modré kamínky, pírka, zvířata či květy macešek a vlaštovky, poslové jara. Kolekce v sobě zachycuje modrou oblohu, první nesmělé sluneční paprsky a lehkost bytí.
Zatímco vlaštovky zaujmou vsazeným modrým syntetickým křišťálem, berušky vynikají zářivě červenou barvou. Pírka, která jsou k dostání v podobě přívěsku, řetízku i náušnic, zdobí 14karátové růžové zlato. Nás osobně pak nejvíce zaujaly náušnice ve tvaru macešek s ručně malovanou glazurou.
Za zmínku stojí také důraz na etické podnikání, které značka uplatňuje. Bere ohled na zdraví pracovníků, bezpečnost provozu, životní prostředí a hospodaření s energiemi. Uplatňuje odpovědné postupy od získávání materiálu přes výrobu až po marketing šperků Pandora.